پاسخ به پرسشهای متداول
-
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
-
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
-
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.البته برای این کار قبلا باید حساب کاربری ایجاد کرده باشید.
-
آیا برای خرید از پاوان اسپرت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر،شما میتوانید بدون عضو شدن در سایت سفارشات خود را انجام دهید ولی برای اینکه بتوانید سفارشات خودتان را دوباره در سایت مشاهده کنید بهتر است ثبت نام کرده باشید.
-
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
-
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد رهگیری پستی که بعد از خرید و تحویل به اداره پست در اختیار شما قرار میگیرد.
-
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، شما میتوانید سفارشتان را تلفنی ثبت کنید ، ولی برای این کار باید مشخصات کامل پستی خودتون + اسم محصول رو واسه ما بفرستین و بعد از واریز هزینه با شماره کارت سفارش شما ثبت و ارسال خواهد شد.